Hier gebeurt niks, dit is het, je moet het wel voe - Reisverslag uit Manning, Canada van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu Hier gebeurt niks, dit is het, je moet het wel voe - Reisverslag uit Manning, Canada van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu

Hier gebeurt niks, dit is het, je moet het wel voe

Door: Ton van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ton

07 Juni 2017 | Canada, Manning

dinsdag 6 juni 2017

Hier gebeurt niks, dit is het, je moet het wel voelen

Vandaag komen we ( zij het mondjes maat) in de vakantiemodus. We hebben beide nog het gevoel, we moeten nog zo veel, we willen grip krijgen en houden op. .

Vandaag hebben we als reisdoel, Manning Park. Een erg hoog gelegen (2160mtr) bebost gebied. En ja met hopen sneeuw langs de weg en op ons RV park. (RV staat voor recreatie voertuig)Eerst rijden we er door heen, nadien staan we er midden in. We vragen ons af, is het dit, moeten we niet verder, wat gaan we doen?

Niks dus, dit is het, er vaar de rust en de ruimte. Geen aansluiting voor elektra, water riool en Wi-Fi. Dit is het. Terug naar ons zelf. Terug naar wie we zijn.

We worden “uitgelachen” door diverse voorbij huppelende eekhoorns. Een bord dat we in een berenrijk gebied zitten moet voldoende zijn. Dit is het.

Even wil ik jullie voorstellen aan ons onderkomen voor de komende weken. De E350 super duty. Een FORD camper van 8,00mtr lang, 3 meter breed, 3,70 hoog en bijna 6000kg zwaar. Brandstof, benzine met een tankinhoud van 225liter en een heuse V8 motor met het geluid van een “Ferrari” 5 volwaardige slaapplaatsen, en keuken en douche en een toilet aangesloten op 150 liter watertank. De spiegels aan de buitenzijde zijn groter als die in de badkamer zitten .

• 07 Juni 2017 - 22:19

George:

Ton, wat een prachtige omschrijving heb je gemaakt! Je voelt gewoon mee hoe het daar is. Go on!!
    Groet!

• 07 Juni 2017 - 22:19

Nicole:

Heerlijk ! Back to nature...
    Enjoy je rust ..
    maar hè wel WiFi jullie ??? Hihi

• 08 Juni 2017 - 10:07

Jos Van Mierlo:

Spannender moet het ook niet worden!

• 08 Juni 2017 - 10:49

Guus En Annie:

GAAF HOOR, wat 'n práchtige omgeving. Je krijgt mede door je omschrijving dat je er zelf bijna deel van mag uitmaken. ENJOY.........

• 08 Juni 2017 - 14:18

Ben:

ziet er mooi uit en lekker rustig.
    Geniet er van samen.
    Gr ben en riet

• 08 Juni 2017 - 16:50

Martijn Van Grunsven:

Tonnie, heb je die V8 al aan het brullen gebracht? Ofwel heeft de Canadese CJIB al benaderd?

Grt Martijn

Verslag uit: Canada, Manning

Ton

meerdaagse tochten fietsen is mijn passie. Het hangen op mijn stuur, het luisteren naar de wind in mijn oren het genieten van het landschap waar ik door heen rol, het ontmoeten van nieuwe mensen en het kamperen onderweg is puur genieten. niets moet is mijn motto. zelf je potje koken, en nadat de schemer is ingevallen heerlijk in mijn slaapzak kruipen en op een inflatinmat en kussen mij te rusten leggen dat is mijn manier van reizen op de fiets. genieten jullie mee, jullie zijn van harte welkom

Actief sinds 23 Jan. 2016