Vrouwen zijn dit weekendde taboe - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu Vrouwen zijn dit weekendde taboe - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu

Vrouwen zijn dit weekendde taboe

Door: Ton van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ton

03 Mei 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

Dit weekendde is het “mannen weekendde” wij trekken we op uit, jagen, bier, borrels en vlees veel vlees gaat het worden. De Cornuyten-groep varieert in leeftijdvan 6 tot 60 jaar.

Het weekendde van vrijdag 6 mei t/m 8 mei staat in het teken van veel gezelligheid.
We gaan op de fiets naar camping “Het Heezere Bosch” in Heeze.

Wie zijn wij, Mila, mijn kleinzoon van 5, Rob mijn schoonzoon ( Gek op ons Birgit), Dennis mijn andere schoonzoon, en gek op ons Eveline (moeder van Mila) Jos, mijn broer steun en toeverlaat en ik zelf Ton recentelijk 60 geworden. Dit is een gedeelte van de Cornuyten van Ton.

Mila op de aanhangfiets achter de mountainbike van Dennis
Rob op de Koga trekkingfiets van Ton
Jos op zijn eigen Koga tekking met Bob yak
Ton met zijn Santos ook met bob yak

Ons plan:
Vrijdag 6 mei met zijn alle met de fiets ( alles wat we meenemen zit op de fiets) via de Strabrechtse-heide naar Heeze.
Op de Heide, tussen de Schotse hooglanders, eten we nog een broodje.
Daarna naar de camping en ons kampement opzetten.
In de avond hebben we gezamenlijk een BBQ ( Ook dan komt de andere opa van Mila) Ben Deelen.

Zaterdag 7 mei, willen we gaan kanoën op de dommel in de Malpi en via de Achelse- kluis weer terug maar dan wel wat bijzonder biertjes gekocht.

Zondag 8 mei in de loop van de dag weer terug, het is dan immers Moederdag

Blijf ons volgen dit weekende

• 04 Mei 2016 - 07:11

Eveline:

Veel plezier mannen!
    Wij houden een vrouwenweekend, wat voor ons in het teken zal staan van shoppen, nog meer shoppen, nagellakken en nog meer vrouwen dingen.

• 04 Mei 2016 - 09:37

Leny:

Heel veel plezier, klinkt erg gezellig ! maar mijn voorkeur gaat toch ook uit naar dat vrouwenweekend ;)

• 04 Mei 2016 - 12:05

Margot:

Wat zullen de mannen en de vrouwen gaan genieten met dit prachtige weer!!

• 04 Mei 2016 - 13:07

Peter Van Den Reek:

ton veel plezier met deze mannen.
    ik had verwacht dat mijn oud collega en opa bennie deelen ook mee zou fietsen , is een gemis van de cornuiten

• 04 Mei 2016 - 18:27

Pierre:

Ton,
    Heel veel plezier met de mannen, maar let wel op met het jagen waarop dam ook, dat je heel blijft.
    Want het weekend erop moet je weer reisleider zijn.