Its Fucking Awesome - Reisverslag uit Victoria, Canada van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu Its Fucking Awesome - Reisverslag uit Victoria, Canada van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu

Its Fucking Awesome

Door: Ton van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 Juni 2017 | Canada, Victoria

Its Fucking Awesome

Vrijdag 23 juni.

Ik kan het niet laten, ik geef jullie een omschrijving zoals Canadezen hem hier bijna dagelijks uitspreken, “Its Fucking Awesome” ofwel ut is hier kei skon, op zo’n Helmonds

Italianen zijn weer vel meer hoffelijke die zeggen zo schitterend mooi “ Gratzie Mille” ofwel duizendmaal dank. Dit heeft dan niet met schoonheid te maken maar dit hoor je veel in Italië , in Canada zijn ze wat rechter voor “hun raap” “Hy there”, als je iemand aan wil spreken.

Tijdens onze rit naar Victoria, (317km) passeren we het MacMillan Provincial Park. Met als hoofd attractie “Cathedral Grove. Ofwel een hoge bomen “cathedraal over de snelweg heen. Maar we zijn ook natuurlijk even het park in geweest. En ook nu weer “fucking Awesome.

Even om toch weer terug te vallen op het grote van onderdelen hier, Vancouver Eiland is vele malen groter als Nederland. Anders hadden wij vandaag al met onze gereden afstand midden in de Waddenzee gestaan.

Geniet van de foto’s

Groetje Ton en Margot

  • 26 Juni 2017 - 14:23

    Guus En Annie:

    Lijkt me adembenemend mooi om dat allemaal te mogen en kunnen zien.
    GENIET.
    Liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Ton

meerdaagse tochten fietsen is mijn passie. Het hangen op mijn stuur, het luisteren naar de wind in mijn oren het genieten van het landschap waar ik door heen rol, het ontmoeten van nieuwe mensen en het kamperen onderweg is puur genieten. niets moet is mijn motto. zelf je potje koken, en nadat de schemer is ingevallen heerlijk in mijn slaapzak kruipen en op een inflatinmat en kussen mij te rusten leggen dat is mijn manier van reizen op de fiets. genieten jullie mee, jullie zijn van harte welkom

Actief sinds 23 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1562
Totaal aantal bezoekers 12854

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 05 Juni 2017

Vancouver zondag 4 juni 2017

13 Mei 2016 - 21 Mei 2016

Fietsen door het mooie Nederland

Landen bezocht: