eindelijk zijn de "Broers" San & Tos weer bij elk - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu eindelijk zijn de "Broers" San & Tos weer bij elk - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Ton Mierlo - WaarBenJij.nu

eindelijk zijn de "Broers" San & Tos weer bij elk

Door: Ton van Mierlo

Blijf op de hoogte en volg Ton

20 Februari 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

Het is nog even door bijten voor de lezers van deze site. maar de beide broers San en Tos zijn vanaf 19 febr weer bij elkaar.

Je vraagt je mogelijk af, Wie zijn dan de broers San en Tos?

Wel Ton en Pierre beschikken nu beide over een sublieme fiets. Beide van het merk Santos. Beide zijn zwart van kleur, beschikken beide over een Rohloff met riemaandrijving en de belettering is ook rood dat is dan ook de enige gelijkenis.
Ton heeft rijdt op het type Race-Lite en Pierre over de Travel-Master 2,9. Ofwel Ton gaat voor snelheid met een mogelijkheid tot bagage terwijl Pierre het echte werkpaard onder zijn kont heeft zitten. dus nog even doorbijten en dan kun je beide "broers" in actie zien in het Nederlandse landschap

  • 21 Februari 2016 - 10:17

    Guus En Annie:

    Wow wat n prachtige fietsen ! Dat moét goed gaan komen !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

meerdaagse tochten fietsen is mijn passie. Het hangen op mijn stuur, het luisteren naar de wind in mijn oren het genieten van het landschap waar ik door heen rol, het ontmoeten van nieuwe mensen en het kamperen onderweg is puur genieten. niets moet is mijn motto. zelf je potje koken, en nadat de schemer is ingevallen heerlijk in mijn slaapzak kruipen en op een inflatinmat en kussen mij te rusten leggen dat is mijn manier van reizen op de fiets. genieten jullie mee, jullie zijn van harte welkom

Actief sinds 23 Jan. 2016
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 12866

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 05 Juni 2017

Vancouver zondag 4 juni 2017

13 Mei 2016 - 21 Mei 2016

Fietsen door het mooie Nederland

Landen bezocht: