Fietsen door het mooie Nederland - Reisverslagen van Ton van Mierlo - WaarBenJij.nu Fietsen door het mooie Nederland - Reisverslagen van Ton van Mierlo - WaarBenJij.nu

Fietsen door het mooie Nederland

Ook dit jaar weer een korte maar mooie fietstrip door Nederland. Mijn reis start in Windschoten. Hier pak ik de LF 9 op naar Breda. Onderweg maak ik nog een uitstapje, door de Weerribben. Na Breda pak ik de LF 13 op naar Mierlo-Hout.
Ik maak deze tocht met mijn Kornuiten in Crime. Pierre van de Linden en Wim Raaijmakers. Pierre gebruikt deze tocht als voorbereiding op zijn mega trip naar Santiago in juni dit jaar. Wim is een verhaal apart. Wim houd niet van kamperen. Wim rijd met zijn Camper ons voorruit en fietst ons dan tegemoet.

Dit is dit de Site van de Cornuyten van Ton.

wil je ons volgen? lees dan regelmatig mijn vestigen en bekijk de foto's. vindt je het niet meer leuk, meld je dan af. (wat ik liever niet heb.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2017

Vancouver zondag 4 juni 2017

27 Mei 2017

Een zeeslag was er niets bij

26 Mei 2017

De eerste veldslag is geslagen

25 Mei 2017

Het uur van de waarheid naderd

16 Mei 2017

Nog 10 nachtjes slapen
Ton

meerdaagse tochten fietsen is mijn passie. Het hangen op mijn stuur, het luisteren naar de wind in mijn oren het genieten van het landschap waar ik door heen rol, het ontmoeten van nieuwe mensen en het kamperen onderweg is puur genieten. niets moet is mijn motto. zelf je potje koken, en nadat de schemer is ingevallen heerlijk in mijn slaapzak kruipen en op een inflatinmat en kussen mij te rusten leggen dat is mijn manier van reizen op de fiets. genieten jullie mee, jullie zijn van harte welkom

Actief sinds 23 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12873

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 05 Juni 2017

Vancouver zondag 4 juni 2017

13 Mei 2016 - 21 Mei 2016

Fietsen door het mooie Nederland

Landen bezocht: